hover A Y E I N E A E V E N ' S ♥: Pada Suatu Petang...
Home Story About Photos Tutorial Awww FAQ

11 February 2011

Pada Suatu Petang...

Tadi balik sekolah, makan:45: and sleep. blogger-emoticon.blogspot.com Sekejap je sleep, tiba-tiba terjaga.:face30: Ada orang ketuk pintu bilik sambil menjerit:
Ayin, OH Ayin!:f: Keluar jap...
Aku cakap:
Ishhh! :face11: Orang nak tidur la...
Lepas tu dia ketuk lagi.
Toktoktok!:f: Ayinnn..........
Bukak mata sekejap.blogger-emoticon.blogspot.com Hmm... Macam pernahku dengar itu suara.:23: Hah! Farah rupanya! Macam mana dia boleh lepas kat sini? :face14: Then I answer:
ORANG NAK TIDOLAH:q::r:
Farah ketuk dan cakap:
Wei, ni aku la!
I answer:
Tau la! Ngantuk ni! Tunggu kat bawah! Bilik bersepah!
Lepas tu aku keluarlah daripada bilik yang macam sarang tikus tu dengan muka baru bangun tidur. :face13: Aiyooo! Mimpi apa lah pulak Farah ni datang rumah:53: aku. Pergi balik hostel la! Ish3...:face30: Rupanya, dia ada masalah dekat hostel. Dia story-mory :128: dekat aku. Kawannya :95:Biha yang hantar dia kat sini. I'm wondering:v: KENAPA DATANG SINI? Hahaha...:face39: Bagus jugak dia datang, ada jugak topik aku nak membebel dekat Cik Blog blogger-emoticon.blogspot.com yang kiut ni. Hihi:face64: Back to the topic. Dia ada kes di sekolah/hostel dia rupanya. But not her problem act. It's her teacher's blogger-emoticon.blogspot.comBIG FUCKING problem. Cerita punya cerita, then dia cakap:
Wei, aku cakap kat kau ni jangan marah pulak.
I reply:
Cakap je la. Ape die? blogger-emoticon.blogspot.com
Farah said:
Aku mimpi kau mati.
Aku blur blogger-emoticon.blogspot.com kejap, and said:
Huh? Macam mana boleh mati? blogger-emoticon.blogspot.com
:129: Then dia cerita la apa yang dia mimpi tu. Boleh dikatakan nightmare:104: jugakla. Rupa-rupanya mimpi tu memang petanda buruk pun.:134: Ada serang hendap yang dibuat oleh cikgu dekat asrama dia. Hmm...blogger-emoticon.blogspot.com Tak boleh cerita detail dekat sini. Agak kontroversi.:63: Boleh membawa kepada kes buang sekolah pulak ek. Mengikut fakta yang farah cakap dekat aku:
Cikgu tu koyak gambar aku dengan kau.
Aku pun macam:
Woi! :130: Cilakat punya cikgu! Gambar aku yang cun:a1: tu kau boleh koyak! Aku siat muka kau tu baru tau! :face3: *Tapi ni dalam hati je la, takde la pulak nak menjerit tak tentu pasal*
Memang tak puas hati betul la dengan cikgu yang psycho tu! Siaplah! Aku pergi terjah rumah dia berbekalkan mancis sekotak! Aku bakar rumah dia!blogger-emoticon.blogspot.com Koyak gambar aku beromen dengan Farah konon! Aku terajang kau masuk longkang terus! Diam seribu bahasa kau!:76: ISH! Marah ni!:face16: Menggelegak otak aku 180°c!! Aih...blogger-emoticon.blogspot.com Disebabkan aku period, aku tak lah pulak nak terajang kau kan, wahai CIKGU. Nanti senget pulak Kotex aku, heee... blogger-emoticon.blogspot.com Lepas habis berdrama sastera dekat depan pintu, kawan Farah iaitu Sang Biha tu nak balik daaa... So goodbye to you.:face19: At least Farah datang rumah aku, aku bagilah sikit moral support. Harap membantulah walaupun sekadar secubit garam. Errr......... Apa aku mencarut? And then say goodbye. Bye!blogger-emoticon.blogspot.com
P/S: Okay, aku memang tak reti nak buat penutup :u: Dalam karangan BM and BI aku pun, takde penutup. Aihhh...:face36:



0 Cute Panda:

Post a Comment