hover A Y E I N E A E V E N ' S ♥: Minah Taktau Malu!
Home Story About Photos Tutorial Awww FAQ

20 February 2011

Minah Taktau Malu!

Bodoh punya minah! Add aku and then cari pasal! Wei! Desperate la kau sial! Kau tu sundal! Tahu??? HAHA, betina desperate!!! Oppsss!! Kau yang add aku kan? So betul la kau desperate! Tak sedar diri! Dah la hitam! Desperate pulak tu! Alhamdulillah, aku dah selamat meng-BLOCK kau! Hahahahahahaha...... Keep laughing! Kau buat lawak bodoh lah minah! Nak terkencing aku gelakkan kau! Kadang-kadang aku pelik. Banyak betul binatang anjing yang tak puas hati dengan aku. HAHA, aku tahu mereka jealous! Bagi yang tak puas hati dengan aku tu, aku nak cakap ni.
"Wei... Sedarlah diri tu sikit. Kau tahu tak kalau kau buat macam tu, kau boleh memalukan diri kau sendiri tau tak? Saham kau boleh jatuh la beb. Senang cakap, benda yang kau buat ni is equal to: 'YOU DIG YOUR OWN GRAVE.' Kau ingat kau serang orang kau tu bagus la eh? Gitu? Kalau kau fikir macam tu kau memang bodoh la. Apa? Kau rasa kau gengster? Kau cun? Kau hot? Padahal kau yang desperate!! Orang yang kau benci tu buat dunno je. Kau yang terhegeh-hegeh potpetpotpet pasal orang tu. You are so pathetic! Boleh jalan la wehhh.....
P/S: Orang dah kalau berasa cun, gitu arh!



0 Cute Panda:

Post a Comment